Általános szerződési feltételek

  1. Általános

Jelen dokumentum tartalmazza a “Tanita” Török Anita EV, mint szolgáltató által üzemeltetett tanitawebshop.hu (a továbbiakban: webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza továbbá, a webáruház igénybevételének felhasználó általi használatának feltételeit.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat. Szerződés nyelve: Magyar

A webáruház használata során köteles vagy gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsd meg.

Felhasználó a webáruház oldalainak böngészésével valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.

  1. Vásárlás menete és az adásvételi szerződés létrejötte

2.1 Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adás-vételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

2.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre:

2.2.1. Kiszállítás esetén:

Az Eladó által küldött tájékoztató email kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról és utánvétes fizetés esetén az utánvét összegéről. (Ez nem a webáruház megrendelést követően küldött automatikus visszaigazoló e-mailje – az mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy beérkezett a webáruházba a megrendelés.)

2.3. A Megrendelések leadása a webáruház online felületén lehetséges. A webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a megrendelés kosár folyamatában a minden kötelezőmezőt hiánytalanul kitölt. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más jellegű adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.

2.3.1. Adatbeviteli hibák kijavítására a „JÓVÁHAGYÁS/FIZETÉS” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Kövesd a kosár folyamatának leírását. A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hibát azonnal jelezni kell az info@tanitawebshop.hu e-mail címen.

Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a webáruház / futárszolgálat sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet a vásárlóval. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén az Eladó fenntartja  a jogot a megrendelés elutasítására.

2.3.2. Terméktulajdonságok:

Az oldalon feltüntetett árak minden esetben ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében megállapított általános forgalmi adót. A webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A webáruházban feltüntetett termékképek, videók és készletinformációk tájékoztató jellegűek, így eltérhetnek a valóságtól. Például egy termék még egy régi csomagolással szerepel a webáruházban, de már az új kerül kiszállításra vagy átadásra vagy egy más méret kerül megjelenítésre a termékcsaládból.

2.4. Vásárlás menete

A webáruházban történő böngészés és vásárlás is bárki számára lehetséges.

2.4.1. Termék keresése

A webáruházban a termék kiválasztását, a kezdőlap fejlécében található menüpontok (Törölközők, Lepedők, stb.) valamint a keresőprogram segíti, címkék és keresőszavak használatával vagy konkrét termékre kereshetsz rá. A keresőbe beírt szövegrészt (márka, termék fajtája pl. ágynemű, ágyneműhuzat, törölköző) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer.

2.4.2. Termék oldal

Itt tudod kosárba tenni a kiválasztott terméket. A termék fotójára kattintva megjelenik a termék adatlapja ahol megtalálható a „Kosárba tesz” ikon. A termék fotókon látható /Tanita, Babzsákkuckó logó/ vízjel nem a termék része, a megrendelt termékeken nem szerepel!

Minden termék oldalán információt találsz a várható kiszállítás időpontjáról, így még a kosárba helyezés előtt tudni fogod, hogy mikor veheted át/szállítja ki a futár a megrendelésed.

Ha persze több terméket is teszel a kosárba, a kiszállítási összeget nem számítjuk fel többször, ezt a rendelésed összesített értéke határozza meg.

Ezen az oldalon találod a termékhez kapcsolódó termékfotókat, leírást és egyéb hasznos tanácsokat.

Ha szeretnéd a terméket értékelni, itt van rá lehetőséged.

A méteráru kínálatban bemutatott képek mintázata a valóságtól eltérhet.

2.4.3. Kosárba helyezés

Ha megtaláltad a keresett terméket, a lista oldalon található gyorsgomb, a kép mellett jobbra elhelyezkedő „kosárba” ikon segítségével

Tegyél be mindent, ami csak megtetszik – ez még nem kötelez vásárlásra, viszont így böngészés közben nem kell visszakeresgélned a termékeket. Fontos, hogy a vásárlás véglegesítése előtt bármit törölhetsz a Kosárból!

Ha végeztél a válogatással és mindent a kosárba helyeztél a „Fizetés” gomb megnyomásával tudsz továbbmenni.

2.4.4. Fizetés

A fizetés folyamata:

  1. Megtekintheted a kosárba helyezett termékeket a jobb felső sarokban szereplő kosár ikon alatt szereplő „kosár megtekintése” ikon megnyomását követően. Itt lehetőséged van módosítani, törölni, mennyiséget változtatni, más terméket keresni.
  2. A következő oldalon „fizetés”  megjelenik a kiválasztott kosarad, itt már csak visszalépés az előző oldal után tudod a kiválasztott termékeket módosítani. Itt lehet kiválasztani a szállítási (személyes átvétel/futárszolgálat) és a fizetési módot a szállítási módtól függően. (utánvét, fizetés helyszínen készpénzben, banki átutalás stb.). Látod a rendelésed végösszegét már szállítási költséggel esetleges utánvét díjjal növelten.
  3. Amennyiben az előző pontban mindent kiválasztottál és rendben találtál a „jóváhagyás/fizetés” ikon megnyomásával küldöd el véglegesen a rendelésedet

2.5. Megrendelés visszaigazolás

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez nem a megrendelés visszaigazolása.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal (info@tanitawebshop.hu), így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően (átadásra jelentés e-mail kiküldését megelőzően) – még módosítható a megrendelés.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen jellegű tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy beszerezhető-e az adott termék és ha igen, akkor megközelítőleg mikorra.

Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően 48 órán belül visszaigazolunk részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.

Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.

2.6. Regisztráció nélküli vásárlás

A webáruház tartalmának minden része illetve a vásárlás is elérhető mindenki számára. De ha úgy döntesz, hogy saját fiókot hozol lére – ezzel a megrendeléseidet követheted rendszerünkben, extra kedvezményekhez és akciókhoz juthatsz – úgy a regisztráció lehetséges.

Amennyiben regisztrálni szeretnél, azt két féle módon teheted meg:

  1. a webáruház kezdő oldalának jobb felső sarkában található emberfejet ábrázoló ikonra kattintva indíthatod el a regisztrációs folyamatot.
  1. Illetve a vásárlás során, a kosár oldalán.

 

A regisztráció során a következő adatok megadása kötelező:

  • felhasználó név
  • e-mail cím
  • jelszó
  • számlázási név
  • mobilszám
  • irányítószám
  • cím

 

A regisztrációs folyamat során kérhetünk opcionálisan megadható adatokat, melynek megadása nem kötelező.

A regisztráció feltétele az ÁSZF és az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása.

Az adatok helyes és hiánytalan kitöltését a rendszer hibaüzenetekkel segíti és amennyiben valamilyen kötelezően kitöltendő mezőt üresen hagytál, akkor a rendszer erről tájékoztat.

A regisztráció befejeztével, a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a regisztrációd sikerességéről, valamint az általad megadott felhasználónévről és a jelszavadról.

Kérjük, azt a telefonszámot illetve e-mail címed add meg, melyen megrendeléseddel kapcsolatban el tudunk érni, illetve melyen a futárszolgálat értesíteni tud majd csomagod pontos érkezéséről!

Ha a regisztráció során, hiányos, hibás vagy téves adatokat adtál meg, az abból eredő bárminemű kárért, vagy az ebből adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag Téged terhel. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig rosszul megadott adatok miatt sor kerül a kiszállításra, annak költsége Téged terhel.

A felhasználói fiók hozzáférési adataiért (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Te vagy a felelős, ezért amennyiben tudomást szerzel arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavadhoz jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles vagy azt haladéktalanul megváltoztatni, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles vagy arról egyidejűleg értesíteni minket.

A regisztrációval vállalod, hogy a regisztráció során megadott személyes adataidat szükség szerint frissíted annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Adataidat természetesen bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki. Az adatvédelemmel kapcsolatos tájékoztatónkat az adatvédelem menüpont alatt megtalálod.

Jogosult vagy a regisztrációd törlését kérni az info@tanitawebshop.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációd törléséről. Felhasználói adataid a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.

2.7. Termék ára

A termékek mellett feltüntetett ár bruttóban értendő, mely ár tartalmazza az Általános Forgalmi Adót.

Nem vállalunk azonban felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a nem vagyunk kötelesek a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

2.8. Szállítási mód kiválasztása

A kiválasztott termékek kosárba helyezését követően kiválaszthatod az általad kívánt szállítási módot. Választásod szerint kérheted a termék kiszállítását, vagy a személyes átvételt.

A rendeléseket a webáruház általában raktári elérhetőség esetén 2 munkanapon belül tudja teljesíteni (amennyiben a megrendelésed napján 12:00-ig megérkezik hozzánk, a 2. munkanapon szállítjuk ki a termékeket neked). A webáruház mindent elkövet a szállítási határidő betartása érdekében, azonban nem felel azért, ha a termék melletti kiszállítási dátumot nem tudja tartani. Az esetleges késedelem esetén a webáruház értesíti a vásárlót.

2.8.1. Házhozszállítás futárszolgálattal:

Megrendelésedet a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A házhozszállítás összege rendelési érték függő:

0 – 20 000 Ft érték között 1600 Ft.

 

20 001 Ft feletti érték esetén INGYENES.

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ez annyit jelent, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogoddal élhetsz, ezért a kiszállítást végző személy távozása után utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis elismered, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésedben foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék, az a termék van benne, amit megrendeltél)

Ha az átvétel során sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről, a futártól kérd jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk.

Alapértelmezett szállítási és számlázási címnek a regisztráció során (ha regisztráltál már nálunk) megadott címedet tekintjük, azonban lehetőséged van az új cím megadására az „Saját adataim – címjegyzék” alatt.

Ha vendégként (regisztráció nélkül) szeretnél vásárolni nálunk, úgy a fizetés folyamat alatt tudod beírni a szállításhoz szükséges adatokat!

2.8.2 Szállítás GLS csomagpontra

Megrendelésedet a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A házhozszállítás összege rendelési érték függő:

0 – 20 000 Ft érték között 990 Ft.

20 001 Ft feletti érték esetén INGYENES.

A rendelésedet a vásárlás során megjelölt csomagponton veheted át a csomagpont által megjelölt nyitvatratási időben.

2.8.3 Szállítás a webáruház gépkocsijával

A szállítás időpontjáról a kiszállítást megelőző napon e-mailben értesítünk.

 

2.8.4. Fizetési mód kiválasztása

Szállítási módtól függően a következő lehetőségek közül választhatsz:

 

2.8.6. Utánvét

Megrendelésedet GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Utánvétes fizetési módnál a webáruház készpénzkezelési költséget számít fel (utánvét díj), amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót.

A megrendelés ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned, ezért kérlek, ha ezt a fizetési módot választod, ezekre nagyon figyelj:

  1. legyen Nálad a megrendelt termék(ek) ellenértéke készpénzben. A futár csak fiezetés ellenében tudja átadni Neked a megrendelést.
  2. legyen valaki a megadott szállítási címen és legyen bekapcsolva a mobiltelefonod, hogy a csomagod biztosan célba érjen.
  3. Legkésőbb a csomagkézbesítés reggelén a SMS-ben és e-mailben fog értesíteni a szállítás várható idejéről.

2.8.7 Előre utalás

A rendelés visszaigazolása után e-mailben tájékoztatjuk a vevőt az utaláshoz szükséges adatokról. Az utalás beérkeztét követően történik a rendelések kiszállítása.

2.9. Megrendelés elküldése

Az összegző felületen ellenőrizheted az általad kiválasztott termékeket, azok darabszámát, a fizetendő végösszeget, valamint az szállítási költséget. A felület jobb oldalán láthatod az általad megadott szállítási, számlázási címet és fizetési módot, valamint a megadott elérhetőségeidet vagy további elérhetőséget is megadhatsz.

Az összegző táblázat alatt található „Megjegyzés” rovatba írhatsz minden olyan információt, ami pl. a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét, vagy ha a munkahelyedre kérted a kiszállítást, kérjük, hogy mindenképp add meg a Cég nevét is!

A vásárlás leadásához is szükséges, hogy megismerd és elfogadd jelen ÁSZF feltételeit is, melynek elfogadását a jelölő mező bejelölésével ismered el.

Ha mindent rendben találtál a megrendeléseddel, akkor a „Jóváhagyás/fizetés” ikonra kattintva küldheted el azt számunkra.

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy megközelítőleg mikorra várható.

Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően, kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.

Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.

2.10. Megrendelés lemondása

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretnél lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak e-mailben (info@tanitawebshop.hu) 1 munkanapon belül jelezd, hivatkozásnál mindenképpen ad meg a megrendelésed számát és a telefonos elérhetőségedet. Amennyiben a megrendelés lemondása kiszámlázás és kiszállítás után történt, abban az esetben a szállítási díj Téged fog terhelni.

2.11. Adatbeviteli hibák javítása

A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden.

Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló e-mailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

2.12. Kiszállítás díja

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra. A kiszállítási díjakat a 2.8.1. pont alatt találod.

  1. Elállási jog

Amennyiben a termék átvétele után úgy döntesz, hogy mégsem kéred a termékeket, lehetőséged van 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ennek módjáról a távollévők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. kormányrendelet rendelkezik.

Elállási szándékodat írásban, e-mailben vagy postai levél útján, közölheted velünk.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha az elállásra irányuló nyilatkozatodat 14 napon belül (akár a 14. napon) elküldöd nekünk. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy leveledet ajánlott küldeményként add postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Elállás esetén a termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, az ilyen csomag visszajuttatásának költsége is Téged terhel! A termékeket lehetőség szerint ajánlott küldeményként juttasd vissza a címünkre, hogy biztosan megérkezzen.

Elérhetőségeink, ahol a vásárlástól való elállási szándékodat bejelentheted:

Címünk: “Tanita” Török Anita EV, Tel: +36 30 467 4254, E-mail: info@tanitawebshop.hu

Kérjük, figyelj arra, hogy a visszaküldött termék lehetőség szerint gyári csomagolásban legyen, hiszen ezt még utána értékesíteni szeretnénk. Vagy ha már felbontottad a termék csomagolását, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban legyen. Használatba vett terméket az elállási jog alapon nem vagyunk kötelesek visszavenni. Kérjük visszaküldés előtt ezt vedd figyelembe

A visszaküldött termék árát a szállítási díjjal együtt (ha volt) 14 napon belül visszautaljuk számodra. A visszatérítés vonatkozik a termék, vásárló részére történő kiszállítási költségekre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.

Címünk, ahol a csomagokat várjuk: “Tanita” Török Anita EV., 8296 Monostorapáti, Petőfi utca 112.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy a 17/1999 Kormányrendelet értelmében bizonyos termékekkel kapcsolatban nem gyakorolhatod az elállási jogodat:

Ezek olyan termékek, amely a személyedhez kötöttek, illetve amelyet az utasításaid alapján vagy kifejezett kérésedre állítottunk elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, amennyiben annak rendeltetésszerű használatát megkezdték. Ide tartoznak továbbá a hang- illetve képfelvételek, valamint a szoftverek, DVD-k amennyiben azt felbontottad.

Az e pontban foglaltak kizárólag az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettjeire (fogyasztó) vonatkoznak.

  1. Jótállás

Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja.

A hatályos jogszabályok alapján, a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel –alkalmazni. Jótállás esetén a szavatosságról szóló részben meghatározott igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás), ugyanazokkal a feltételekkel érvényesítheted.

A gyártó által önként vállalt jótállás idejéről, a termékek leírásában találsz tájékoztatást, ha esetleg nem találnád a keresett információt, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot.

  1. Szavatosság

Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az Eladó, azaz a mi hibás teljesítésért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a webáruházon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak.

A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheted szavatossági igényeidet. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációidat, kifogásaidat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy velünk közölni.

A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaidnak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre.

Hibás teljesítés esetén a következőket kérheted:

  1. a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az, nekünk a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
  2. b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint – megfelelő árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől.

Szavatossági igényedet az 1. pontban megadott elérhetőségek bármelyikén jelezheted és a termék átvételekor átadott számla vagy másolatának bemutatása mellett vagy jogosult igényed érvényesítésére.

Amennyiben a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a kiszállítást követően rövid időn belül juttasd vissza nekünk a hibás árut.

Amint ez megérkezik, a terméket kicseréljük vagy átvesszük javításra. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk, a hibás árut azonban neked kell hozzánk visszajuttatnod!

  1. Panaszügyintézés és ügyfélszolgálat

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamattokkal illetőleg a termékekkel kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdésed esetén az alább feltüntetett elérhetőségeken keresztül tudsz velünk kapcsolatba lépni.

E-mail cím: info@tanitawebshop.hu , Tel: +36 30 467 4254

  1. Egyéb rendelkezések

7.1 A webáruház célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét a részleteket Adatvédelmi Szabályzatunk tartalmazza

  1. Egyéb rendelkezések

Jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et a vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá veled szemben, a módosítást követő megrendelésekre vonatkozóan.

Jogosultak vagyunk továbbá arra, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtsunk végre a webáruházban vásárlóinak előzetes figyelmeztetése nélkül, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a webáruházat más domainnév alá helyezzük át.

Ha a webáruházban kifogásolható tartalmat észlelsz, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezd felénk, és ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, az információ haladéktalanul törlésére kerül, vagy azt módosítjuk.

  1. Szerzői jog

A webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. A “Tanita” Török Anite EV a szerzői jogi jogosultja a webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet, szöveget).

A webáruház tartalmának valamint egyes részeinek adathordozóra kimentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett.

A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.

  1. Hírlevél

A felhasználóknak módjuk van a regisztrációjuk alkalmával, illetve később is, az webshop marketing tartalmú tájékoztatójára feliratkozni. A feliratkozás nem kötelező. Feliratkozás esetén a felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy az általa megadott e-mail címre tájékoztató és kifejezetten reklámcélú tartalmak kerüljenek kiküldésre.

A tájékoztató levélről a felhasználó bármikor leiratkozhat a saját adatiban, vagy a tájékoztatók végén található leiratkozás linkkel.

  1. Tárhely szolgáltató adatai
    Neve: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
    Székhelye: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
    E-mail címe: info@elin.hu
  2. Általános szerződési feltételek elfogadása

A webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a általános szerződési feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

Jelen ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2016. december 30.

 

A 2017/12/16.-tól beérkező rendelések kiszállítását nem tudjuk az idei évre garantálni. Az utolsó csomagfeladási nap: 2017/12/20.
+